Jak vytvořit podnikání v souladu s duší

V oblasti podnikání se pohybuju  11 let. Teprve až poslední rok  můžu říct, že podnikám v souladu se svojí duší. Dlouho jsem hledala své téma, které by bylo právě to moje.

Vždycky jsem se pro něco nadchla, dosáhla v tom dobrých výsledků, vytvořila pozici a vydělala peníze Ale po určité době přišlo vyhoření. Stav, kdy jsem si říkala, že u ničeho nevydržím. Že skáču jak zajíc a hledám se tam, kde vlastně nejsem. Opakovalo se to několikrát po sobě. Uvědomila jsem si, že tohle není způsob, jak vytvořit podnikání v souladu s duší.

 

Jak vytvořit podnikání v souladu s duší

Dnes se s tebou podělím o tři praktické kroky, které mi pomohly dostat své podnikání na vyšší level. Do minulého roku jsem se pohybovala ve výdělcích v průměru do 3 000 Kč. I když mě moje téma bavilo, byla jsem stále vyčerpaná. Energii, kterou jsem vložila, se mi ani zdaleka nevracela zpět.

Tyto kroky mi během měsíce pomohly s lehkostí nastartovat své podnikání a znásobit své příjmy. Podnikatelské strategie a velké úsilí tady nehledej. Ty jsou až v závěru. Jako první potřebuješ pochopit sebe samu, na úrovni své duše.

Integrita k sobě 

Toto na první pohled nemusí s podnikáním souviset, ale je to velmi důležité. Často jedeme v zaběhlé módu. Nedokážeme si přiznat, že nás něco nebaví a nenaplňuje. Hodně se tím potkávám u klientek, které pracovaly v korporátních firmách. Nebo vybudovaly své podnikání a vydělávaly 100 000 Kč měsíčně. Jenže vnitřně byly vyhořelé a nespokojené. 

A odráželo se jim to i do soukromého života. Vedly na první pohled pěkný život, ale uvnitř jim něco chybělo. Něco co by vyživilo jejich duši.

Integritu v duši poznáš podle toho, že se ve svém podnikání cítíš dobře. Děláš něco co tě naprosto naplňuje, přináší radost.  Čas přitom utíká jako nikdy a přitom. Dostáváš za své služby dobře zaplaceno. Protože když duše čerpá energii ze zdroje, pocítíš tento fakt i na svém podnikání.

Když se ti ráno nechce vstávat, zeptej se sama sebe, jestli děláš opravdu to co tě baví a naplňuje. Odpověz si naprosto upřímně. Ne kvůli mně nebo ostatním. Kvůli sobě. Protože pokud se budeš potlačovat,  přijde vyhoření. 

Často se tomu divíme u úspěšných lidí. Na první pohled jsou velmi úspěšní. Ve svém nitru jsou nešťastní a něco jim chybí. Když jdeš dlouze proti sobě, projdeš si vyhořením. Nebo se ti tato informace pro píše přímo do genetického kódu. Způsobí to problém se zdravím, jsi stále unavena a nedokážeš se do ničeho dokopat.

Pokud nejsi naprosto upřímná a pravdivá k sobě, vědomě si blokuješ energii vitální síly, ti pomáhá napojit se přímo na Zdroj. Ať už si to nazveš Bůh, Vyšší já nebo jakkoliv jinak, Zdroj je něco, co dává energii tvé duši.

Dary a plán duše

Určitě už víš, že každá duše má své dary, které předává světu. Jsou to energetické kvality. Duše je velmi dobře zná. Když si dovolíš poznat a vědomě používat, s lehkostí začneš tvořit své podnikání. Každá duše má navíc ještě téma, ve kterém je velmi dobrá.

Když se napojíš na toto téma, vrací se k tobě obrovské množství energie, financí a naplnění. Téma vychází z tvojí jedinečnosti. Díky tomu dochází k energetickému propojení energií vitální síly. Díky tomu můžeš během krátké chvíle získat úplně jiné výsledky v podnikání. 

Tvoje téma přitáhne publikum, které s ním bude rezonovat. Tvoje téma je takové, o které můžeš mluvit hodiny. Máš dojem, že o něm víš spoustu informací. Přestože si toto téma nějak nestudovala dopodrobna. Hodně se setkávám s tím, že lidi mají své téma před očima, ale nevidí ho. Protože si myslí, že tohle by nikoho nezajímalo.

Nalezení svého tématu je důležitou věcí, jak podnikat v souladu s duší.  Je důležité, aby bylo přímo z tvé duše. Tzn. z páté dimenze. Pokud půjdeš z nižších dimenzí třetí a čtvrté), není to o souladu, ale o egu. Poznáš to podle toho, že sice našla zajímavé téma, ale nemáš dostatek klientů, které by toto téma od tebe zajímalo.

Strategie v souladu s duší

Podnikání neodmyslitelně patří strategie. Jenže, jak si vybrat tu správnou záplavy skvělých tipů? Určitě sis vyzkoušela, že aplikovala něco, co ti bylo doporučeno. Jenže to by to nefungovalo. A pak nastává kolotoč emocí a myšlenek stylu nejsem dost dobrá.I když je na to strategie dobrá pro tvoji kámošku, neznamená že bude dobrá i pro tebe.

Pro příklad: prezentuješ se na sítích a je ti doporučený Instagram. Jenomže, tobě Instagram nevyhovuje máš dávat příspěvky tak se ti do toho nechce. Možná by ti byla bližší Facebook skupina. Ať už je ti blízké cokoliv, vždycky se rozhodli podle toho, s čím jsi v souladu.

S prezentaci sebe sama souvisí vnitřní integrita. Když se v ničem necítím dobře, tak nedosáhnu ani požadovaného výsledku. Proto si vol podle sebe, v čem se cítíš přirozeně. Tato kontrola emoce z tebe bude vyzařovat a pomůžu ti přitáhnout i tvé ideální klienty.

Soulad mezi tebou a tvými sledujícími

Teď si možná říkáš, že to jdeš rozjet na sítích. Uvědom si, že mezi tvými sledujícími nebude 100 % tvého ideálního publika. Vždycky se najde někdo, kdo tam až tak nezapadne. Některé zajímá tvoje téma, ale nejsou ve fázi, kdy by byli vhodnými adepty pro tvůj produkt (službu).

Přestaň se snažit lidi za každou cenu přesvědčovat o svém produktu. Pokud budeš muset házet mraky argumentů, abys přesvědčila, pak nemáš před sebou svého ideálního klienta. Nebo se při domluvě na spolupráci nemusíš cítit s tímto člověkem komfortně. Tohle nejsou příklady tvých ideálních klientů. Ideální klient ví, že je u tebe správně a nepotřebuje přesvědčovat, aby využil tvých služeb.

Když se domlouvám na spolupráci já, nikoho nikam netlačím. Respektuju fakt, že moje služby nejsou pro každého a mám to jasně stanoveno. Rozhovory probíhají s lehkostí. Vědomě si vybírám klientky pro spolupráci, které jsou odhodlané, rozhodné a dokáží plně převzít zodpovědnost za svoje volby. Pokud jsi byla na mém online workshopu Akášické záznamy v podnikání, určitě sis v závěru všimla.

Buď aktivní a dovol si tvořit s lehkostí. Tvá duše na to čeká. Tvoř, co tě naplňuje a jdi si za svým záměrem. Spolu s kompasem duše dokážeš vytvořit podnikání, které tě bude plně vystihovat a naplňovat.

 

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.